Subscribe

Powered By

Free XML Skins for Blogger

Powered by Blogger

Aug 9, 2008

Rumah Penginapan di Cameron Highland

Cameron highland, suatu tempat yang popular apabila disebut namanya. Baru-baru ini, saya dan kawan-kawan sempat melawat ke kawasan ini. Apa yang hendak saya pamerkan di sini ialah hiasan yang terdapat dalam rumah penginapan yang saya inap. Tersalah tempah tempat menginap kot.

Ini adalah hiasan yg terdapat dalam rumah. Seram jg diabuatnya.





Macam bekas minuman arak je, tak berani nak guna.

Cameron, saya tak tahu siapakah penduduk majoriti kat sini, apa yang dapat perhatikan, kemudahan untuk umat islam tidak disediakan lansung di rumah ini.

Masjid di kawasan ni pun kecil je, sampai ada kawan-kawanku tak jumpa dimana letaknya masjid, nasib baik aku jumpa.

-ibnuahmad-

No comments: