Subscribe

Powered By

Free XML Skins for Blogger

Powered by Blogger


Sep 8, 2008

Antara Ramadhan, PSM, Tido

Hari ni, dah masuk 9 ramadhan, aku merancang untuk masuk lab untuk buat PSM ku.

Untuk buat PSM ku di lab, aku memerlukan paling kurang 2 org, kalau sorang2 memang xdpt buat kerja, xleh buat lansung.

Namun sempena bulan puasa ni, amalan utama sebelah pagi ialah TIDO.

Aku xdpt mencari sahabat2 yang dapat membantu.

Nak buat sebelah petang, letih pula, panas lagi.

Kalau la keadaan ini berterusan, nampaknya aku akan fail PSM aku.

Mengharapkan bulan jatuh ke riba, hanya keris datang mencucuk2 hati dan fikiranku.

Apa yang dapat ku lakukan, menanti dan terus menanti.

Bersabar dan terus bersabar. Sesungguhnya Allah bersama dengan orang yang bersabar.

1 comment:

Ibnu Ahmad said...

Akhirnya, pada pkl 10 pagi, datang la 2 org sahabat (pali mus ngn Jeme) tolong bt PSM ku