Subscribe

Powered By

Free XML Skins for Blogger

Powered by Blogger

Sep 22, 2008

Rindu.....




22 ramadhan, kerinduan terhadap kampung halaman makin terasa, sudah agak lama merantau meninggalkan abah, mek dan adik2 di kampung.

Insyaallah, esok aku akan pulang ke kampung. Ramai yang bertanya, kenapa balik awal? Jawapan yang ku berikan tiket habis.

Terima kasih kepada sahabat2 seperjuangan yang banyak menyokong ku selama ini. Banyak jasa yang telah kalian berikan kepada ku.

Tiada apa yang hendak ku perkatakan dalam tulisan ini. Ku mempunyai idea nak tulis artikel baru, tajuk pun dah ada (mencari kak ngah), namun xtahu macam mana nak olah idea ni. Kemungkinan besar aku tidak akan menulis tajuk ini.

Apa2 pun, selamat menempuh hari2 terakhir ramadhan ini dengan jayanya. Semoga kita sama2 memperoleh keampunan dan kemerdekaan dari api neraka. Dan selamat bercuti kepada mereka yang dapat cuti.

Kepada anak-anak siswazah kelantan yang akan pulang ke kampung halaman, dijemput hadir ke majlis AIDILFITRI MAHASISWA KELANTAN 2008 bersama YAB MENTERI BESAR KELANTAN, TG DATO' NIK ABDUL AZIZ NIK MAT. Datang tau, jangan tak datang. Tarikh, masa dan tentatif program seperti yang tertera dalam kad diatas ye..

Damai ku rasakan di hati ini. Semoga Allah mempermudahkan segala urusan kita dan mendapat keredhaan Allah.

-ibnuahmad-

3 comments:

M.Firdaus said...

Selamat Berhari Raya di kampung. Kirim salam dengan keluaga....

Penduga Arus said...

TG Nik Aziz mana ada Datuk Seri..just Dato' je

Al Fakir Ibnu Ahmad said...

ye ke, silap2